سوالات متداول

پاسخ به سوالاتی که اکثرا از سوی کاربران مطرح می شود

لاواژ چیست؟
لاواژ یک سرویس درخواست آنلاین خدمات شامل خدمات نظافت، تعمیرات، پذیرایی، باغبانی و .. است. لاواژ این سرویس ها را برای منازل، دفاتر اداری، اماکن تجاری، باغ و ویلا ارائه می دهد.

لاواژ چگونه کار می کند؟
پس از ثبت سفارش در لاواژ، ما متناسب با سرویس درخواستی شما، با شرکت همکار خود ارتباط برقرار می کنیم و بهترین و زبده ترین نیروی آن شرکت را برای شما ارسال می کنیم تا با بهترین کیفیت، خدمات مورد نظر شما انجام شود.

چگونه در لاواژ سفارش دهم؟
برای ثبت سفارش در حال حاضر دو روش آنلاین و تلفنی وجود دارد. برای ثبت سفارش آنلاین روی دکمه ی بالای صفحه بزنید تا وارد اپلیکیشن لاواژ شوید. اپلیکیشن لاواژ احتیاجی به نصب ندارد و روی انواع تلفن های هوشمند و کامپیوتر رومیزی کار میکند. پس از انتخاب سرویس درخواستی، با وارد کردن مشخصات خود و انتخاب نحوه ی پرداخت، سفارش خود را ثبت نهایی کنید. پس از کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان لاواژ با شما تماس گرفته و سفارش شما را تایید می کنند. همچنین از طریق شماره ی تلفن 02126405195 یا فشردن دکمه ی سفارش تلفنی از منوی بالای صفحه، می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش، پیامک ثبت سفارش را دریافت کرده ام، آیا کار دیگری باید بکنم؟
خیر، پس از دریافت پیامک ثبت سفارش، منتظر تماس کارشناس لاواژ بمانید. در نظر داشته باشید که ثبت سفارش به منزله تایید سفارش شما نیست و در پیامکی جداگانه، رد یا تایید سفارش به شما اعلام می شود.

لاواژ هم اکنون به کدام شهر ها سرویس می دهد؟
در حال حاضر لاواژ شهر تهران و حومه ی آن شامل لواسانات، اوشان، فشم، کرج، پرند، رباط کریم، اسلام شهر، رودهن، شهریار را سرویس دهی می کند و به زودی در سایر شهر های ایران نیز خدمات خود را گسترش خواهد داد.

اگر بخواهم سفارش خود را لغو کنم، باید چه کنم؟
لغو سفارش تا یک ساعت قبل از شروع انجام کار امکان پذیر است و لاواژ تمام هزینه ی پرداختی شما را به شما بر می گرداند. اما پس از آن، ملزم هستید تا تمام هزینه ی سفارش را بپردازید. برای لغو سفارش با پشتیبانی لاواژ تماس بگیرید.

اگر از کیفیت خدمات دریافت شده راضی نبودم چه کنم؟
لاواژ تمام تلاش خود را می کند تا خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد و حرفه ای ترین نیرو های خدماتی را برای شما ارسال کند. در صورت عدم رضایت از کار نیروی خدماتی، در ساعات اولیه سفارش، موضوع را با پشتیبانی لاواژ در میان بگذارید تا یک نیروی خدماتی دیگر برای شما ارسال شود.

اگر بخواهم در مشخصات سفارش خود تغییری ایجاد دهم، باید چه کنم؟
با تماس با واحد پشتیبانی لاواژ، مورد خود را مطرح کنید تا سفارش شما را لغو کرده و یک سفارش جدید را ثبت کنید.

آیا به عنوان نیروی متخصص می توانم در لاواژ فعالیت داشته باشم؟
در حال حاضر این قابلیت وجود ندارد اما در آینده ای نزدیک این امکان اضافه خواهد شد.

آیا نیرو های خدماتی ارسالی از طرف لاواژ قابل اطمینان هستند؟
لاواژ نیروی خود را از طریق شرکت های همکار خود ارسال می کند. شرکت های همکار لاواژ جزو شرکت های معتبر در حوزه ی خود هستند و تمامی تضمین های لازم را از نیرو های خدماتی خود اخذ کرده اند.

آیا نیروی خدماتی ارسال شده می تواند هزینه ی اضافی دریافت کند؟
نیروهای خدماتی ارسال شده از طرف لاواژ به هیچ عنوان اجازه‌ی دریافت وجه نقد تحت عنوان هزینه اضافه سفارش، قرض و کمک، هزینه‌ی ایاب و ذهاب و… ندارند. در صورت مطرح شدن چنین درخواستی، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید.